Navigation, søg og log ind

B2F0E3

Om opsigelse

Læs hvordan du opsiger din forsikring hos Gouda.

Hvordan opsiger jeg min forsikring?

Hvis du ønsker at opsige din forsikring, skal du sende en mail til Goudas salgsafdeling.

Du skal sende følgende information:

  • Hvilken dato du ønsker at opsige fra
  • Navn på din bank, reg.- og kontonummer
  • Dit police nummer


Vi gør opmærksom på at der ved tilbagebetaling af forsikringspræmie tages et administrationsgebyr på kr.100,00.

Har du spørgsmål til opsigelse af din forsikring, kan du kontakte salgsafdelingen.

Gouda Salgsafdeling
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV
Tlf. nr.: 88 20 88 20
E-mail: gouda@gouda.dk

Hvordan opsiger jeg min forsikring, når jeg er kommet hjem før tid?

Når du kommer hjem før tid, kan du opsige din forsikring. Hvis du ønsker at opsige din forsikring, skal du sende en mail til Goudas salgsafdeling.

Du skal sende følgende information til salgsafdelingen:

  • Din hjemkomstdato
  • Dokumentation for din hjemkomst (boardingpas, bagagemærker, e-ticket mm.)
  • Navn på din bank, reg.- og kontonummer
  • Dit police nummer
     

Opsigelsen skal ske senest 14 dage efter din hjemkomst. Sker det senere eller uden fremsendt dokumentation, vil hjemkomstdatoen blive registreret som den dag, vi modtager opsigelsen.

Vi behandler naturligvis din sag hurtigst muligt, når vi har ovenstående oplysninger, og gør opmærksom
på, at der ved tilbagebetaling af forsikringspræmie, tages et administrationsgebyr på kr.100,00.

Har du spørgsmål til opsigelse af din forsikring, kan du kontakte salgsafdelingen.

Gouda Salgsafdeling
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV
Tlf. nr.: 88 20 88 20
E-mail: gouda@gouda.dk