Ofte stillede spørgsmål

Find svar på spørgsmål, som andre tidligere har spurgt os om.

Hvis du ikke kan finde svaret her på siden, er du velkommen til at ringe til os på  +45 88 88 81 40. Vi er klar til at hjælpe dig mandag til fredag fra 9.00-16.00.

Er der hjemtransportdækning på min forsikring?

Der er hjemtransportdækning på følgende af Gouda Erhvervs produkter:

  • Flex Business
  • Annual Business
  • Global Business

Vil du vide mere om dækningerne på din forsikring, er du altid velkommen til at kontakte os.

Kronisk lidelse eller sygdom inden afrejse

Vores rejseforsikringer dækker behandlingsudgifter i forbindelse med akut opstået sygdom. Har du en kronisk eller eksisterende sygdom, skal du have været stabil i 2 måneder forud for afrejsen for at kunne opnå fuld forsikringsdækning.

Hvis du ikke har været stabil i 2 måneder, har du mulighed for at søge om forhåndsvurdering for at afklare, om du vil være dækket for sygdommen under din rejse.

Læs mere og ansøg om forhåndsvurdering

Forsikringskort

For forretningsrejsende skal det være nemt at få fat i Travel Assistance, den døgnåbne alarmcentral, hvis uheldet er ude. Med Goudas forsikringskort har du eller den ansatte altid kontaktoplysninger til Travel Assistance på sig i tilfælde af at uheldet er ude. Se hvordan den ansatte bliver rejseklar.