Ofte stillede spørgsmål

Find svar på spørgsmål, som andre tidligere har spurgt os om.

Hvis du ikke kan finde svaret her på siden, er du velkommen til at ringe til os på 88 88 81 40. Vi er klar til at hjælpe dig mandag til torsdag 08.30-16.30 og fredage 08.30-16.00.

Er der hjemtransportdækning på min forsikring?

Der er hjemtransportdækning på følgende Gouda Erhverv produkter:

  • Flex Business
  • Annual Business
  • Global Business

Vil du vide mere om dækningerne på din forsikring, er du altid velkommen til at kontakte os.

Kronisk lidelse eller sygdom inden afrejse

Vores rejseforsikringer dækker behandlingsudgifter i forbindelse med akut opstået sygdom. Har du en kronisk eller eksisterende sygdom, skal du have været stabil i 2 måneder forud for afrejsen for at kunne opnå fuld forsikringsdækning.

Hvis du ikke har været stabil i 2 måneder, har du mulighed for at søge om forhåndsvurdering for at afklare, om du vil være dækket for sygdommen under din rejse.

Læs mere og ansøg om forhåndsvurdering

Forsikringskort

For forretningsrejsende skal det være nemt at få fat i Goudas alarmcentral, hvis uheldet er ude. Med Goudas forsikringskort har du eller den ansatte altid kontaktoplysninger til vores alarmcentral på sig i tilfælde af at uheldet er ude.  App'en "Gouda"  kan downloades i App Store eller Google Play.