Anmeld skade

Har du brug for at anmelde en skade på din udvidede ansvarsforsikring, kan du hurtigt gøre det ved at sende os en mail.

Anmeld skade her

Kære Gouda-partner

For at vi nemt og smidigt kan behandle din sag under den udvidede ansvarsforsikring, beder vi dig fremsende nedenstående til udan@gouda.dk:

  • udførlig beskrivelse af hændelsen
  • kopi af rejsebevis, hvoraf rejsens indhold og pris fremgår
  • opgørelse og dokumentation for krav samt hændelsen
  • policenummer
  • registrerings- og kontonummer

Vi sender efterfølgende en bekræftelse til dig med dit sagsnummer.

Ønsker du at tale med en skadebehandler i forhold til en konkret, igangværende skadesag, kan du ringe på +45 88 18 62 40 alle hverdage fra kl. 10.00-15.00.

Vær opmærksom på, at enhver erstatning fratrækkes en selvrisiko, hvorfor krav der ligger under disse ikke bør anmeldes:

  • Basis: Person- og tingsskade DKK 5.000
  • Standard: Efter afrejsen 10 % - dog minimum DKK 2.500
  • Plus: Før afrejsen 10% - dog minimum DKK 5.000


Ældre betingelser - før januar 2024:

Betingelser (8010.2)

Skabelon til opgørelse af erstatningskrav

Husk også

  • at du som arrangør afregner direkte med kunden iht. Lov om pakkerejser
  • at forsikringen alene dækker dit nettotab uden fortjeneste
  • at du som arrangør skal tabsbegrænse fx ved at søge refusion hos underleverandører, inden sagen anmeldes til Gouda.

Bliv klogere på detaljerne

Betingelser for Udvidet ansvarsforsikring

I betingelserne får du det fulde overblik over, hvordan du er dækket i tilfælde af en skade.

Se betingelser (8010.3) for Udvidet ansvar

Anmeld skade

For at gøre processen let og overskuelig, har vi lavet en vejledning til, hvordan du anmelder en skade på din Udvidede ansvarsforsikring.

Se skadevejledning