Navigation, søg og log ind

B2F0E3

Om skader

Læs om skader og hvordan du anmelder skader.

Hvordan kontakter jeg Gouda Alarmcentral?

Gouda Alarmcentral har åbent døgnet rundt, året rundt. Du kan altid ringe til alarmcentralen og være sikker på at få en hurtig og effektiv hjælp. Du kommer direkte igennem til en assistancekoordinator, som sørger for at du får den rette hjælp.

Gouda Alarm
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV
Tlf.: +45 33 15 60 60 / +45 69 66 10 10
E-mail: alarm@gouda.dk

 

Hvad skal jeg gøre, når jeg har været til lægen?

Har du brug for vejledning og hjælp, så kontakt Goudas Alarmcentral på tlf.: +45 33 15 60 60 eller via e-mail: alarm@gouda.dk.
Jo før du kontakter Gouda Alarm jo bedre.

Hvis du har været til lægen eller lignende, skal du sørge for at indsende nødvendige dokumentationer og kvitteringer samt en udfyldt skadeanmeldelse til os.

Skadeanmeldelsen finder du her.

Du kan uden problemer vente med at indsende skadesanmeldelsen til os, til du er tilbage i Danmark.

Hvad skal jeg gøre, når jeg har været udsat for tyveri?

Du skal sørge for at få en politirapport på dine mistede ejendele. Derefter skal du indsende både politirapport, nødvendige dokumentationer og kvitteringer samt en udfyldt skadeanmeldelse til os.

Skadeanmeldelsen finder du her.

Du kan uden problemer vente med at indsende skadesanmeldelsen til os, til du er tilbage i Danmark

Har du yderligere spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte Goudas Skadeafdeling direkte
på tlf.: +45 88 88 81 60 (kl. 09:00-16:00 på alle hverdage).

Hvordan anmelder jeg en skade?

Har du været uheldig på din rejse? Vi hjælper dig videre og svarer på dine spørgsmål.

Download skadeanmeldelse:

Skadeanmeldelse - sygdom mv.

Skadeanmeldelse - bagage/bagageforsinkelse/bortkomst/tyveri mm.

Er du i tvivl om, hvordan du udfylder skadeanmeldelsen?

Læs vores "Skadeanmeldelse - trin for trin - sygdom"

Læs vores "Skadeanmeldelse - trin for trin - bagage"

Skal du anmelde en skade i forbindelse med en erhvervsrejse?

Anmeld skade her

Sådan gør du:
Udfyld den skadeanmeldelse, som passer til dit behov, og indsend den til os, når du er kommet hjem fra din rejse. Skadeanmeldelsen skal printes ud og sendes med posten. Vores behandlingstid er ca. 5-10 dage, men i perioder med travlhed kan der gå lidt længere tid med at behandle din sag.

Husk at skrive dit policenummer på skadeanmeldelsen, så vi ved, hvilken forsikring du har.

Har du flere forskellige skader, der skal anmeldes, er det en god idé at lave en seperat skadeanmeldelse for hvert enkelt skadetilfælde. Det gør det mere overskueligt - både for dig og for os.

Der sker ikke noget ved at udfylde anmeldelsen forkert:
Når du skal udfylde anmeldelsen, behøver du ikke at være nervøs for at misforstå, hvad vi mener med et punkt. Det er naturligvis vigtigt, at de oplysninger, du opgiver, er korrekte - men skulle der ske fejl, får vi dem rettet i løbet af sagsbehandlingen. Hvis vi mangler oplysninger, spørger vi efter dem, inden vi træffer afgørelse i sagen.

Vedlæg gerne ekstra beskrivelse:
Hvis du er i tvivl om, hvordan et punkt skal udfyldes, er du velkommen til at knytte en beskrivelse til skadeanmeldelsen på et stykke papir ved siden af. Dette gælder også, hvis du ikke kan få plads til det hele på selve blanketten. Du kan også skrive på bagsiden af blanketten.

Vedlæg alle originalbilag:
Husk at de bilag, som du sender med din skadeanmeldelse, skal være originale. Tag en kopi af bilagene til dig selv, inden du sender dem ind til os.

Kontakt os:
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at ringe, skrive eller e-maile til os.

Gouda Rejseforsikring
Att.: Skadeafdelingen
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV
E-mail: skade@gouda.dk