Smart Delay – Adgang til lounges i tilfælde af flyforsinkelser

OBS! Dette tilbud er kun gyldigt i en begrænset periode.

Tilbuddet gælder dig som køber Goudas rejseforsikringer Tryghed på rejsen Mini, Medium eller Maxi på en charterrejse hos Apollo, i perioden 15. oktober 2019 til 31. marts 2020.

Hvad er Smart Delay?

Flere og flere vælger at købe adskillige rejser i løbet af et år, og som et resultat af dette øges risikoen for forsinkelser. Skulle dette ske for dig, vil Smart Delay gøre ventetiden lettere. 

Smart Delay er en service, der tilbyder adgang til lounges på alle oversøiske flyvninger, hvor dit fly er forsinket med mere end én time. Du får gratis adgang til lounges over hele verden, hvor du kan slappe af, mens du venter på dit fly. Uanset om du skal på ferie eller forretningsrejse, kan dig og din rejseledsager slappe af et roligt og behageligt sted. 

De fleste lounges tilbyder:

  • Gratis snacks og forfriskninger
  • Gratis aviser og magasiner
  • Gratis Wifi og ladestationer
  • Konference- og jobfaciliteter

Hvem kan bruge Smart Delay?

Adgang til lounges er tilgængelig for dem, der har købt Goudas forsikringer Tryghed på rejsen Mini, Medium eller Maxi til en charterrejse med Apollo. Du skal have betalt et depositum eller en del af rejsen for, at tilbuddet er gyldigt. Smart Delay er gyldig fra 15/10/2019 til 31/12 2020 uanset, hvornår charterturen er købt eller afsluttet i kampagneperioden. 

Ved forsinkelser på mere end 60 minutter er tjenesten tilgængelig for dig og en ekstra passager på samme rejse. Du kan tage et familiemedlem eller en ven med dig, så længe du også har registreret denne person i systemet.

Hvordan fungerer Smart Delay?

Gælder for alle dine registrerede flyrejser, du foretager i løbet af 2020, og ikke kun på den chartertur, du har købt fra Apollo. Registrering af fly skal ske inden den planlagte flyafgang.

Du skal registrere alle individuelle flyrejser og returflyvninger separat. Gouda anbefaler at etablere en rutine for registrering af dine fly med Smart Delay, lige efter du har booket en rejse. Efter en flyregistrering modtager du en bekræftelses-e-mail, der bekræfter registreringen.  
Når din flyvning er forsinket med 60 minutter eller mere, modtager du automatisk en e-mail med oplysninger om din loungeadgang.

Efter bekræftelse fra Apollo for betalt depositum / dele af turen, vil du modtage et link til Smart Delays sider. Her finder du flere detaljer om tjenesten, loungeoversigt og, hvor du kan registrere dine fly. På denne side har du mulighed for at vælge sprog i rullelisten i øverste højre hjørne. Du kan vælge mellem norsk, svensk, dansk, finsk eller engelsk.

For mere information om tjenesten, oversigt over lounges og, hvordan man registrerer en flyvning, inden du køber en forsikring hos Apollo, kan du læse mere på www.smartdelay.no

Tjenesterne leveres af Collinson Group