d0debb

Ny administrerende direktør hos Gouda Rejseforsikring

Administrerende direktør

Administrerende direktør Ole Ærthøj har aftalt med filialens hollandske ejer, Goudse Schadeverzekeringen NV, at han fratræder med virkning pr. 1. oktober 2008. Fratrædelsen sker efter 14 succesfulde års arbejde i både Danmark og Holland. Administrerende koncerndirektør Franswillem Briet siger: "Gouda Rejseforsikring blev etableret af Ole i 1994, og vi er taknemmelige for hans store bidrag til vor virksomhed. De Goudse er glad for at kunne beholde Ole Ærthøj som medlem af bestyrelsen, og dermed fortsat drage fordel af hans erfaring og grundige kendskab til rejseforsikringsmarkedet."

Ole Ærthøj vil blive efterfulgt af Jesper Kjeldsgaard, der tidligere har arbejdet i Gouda Rejseforsikring i godt seks år indtil 2005, de seneste to år som adm. direktør, mens Ole Ærthøj var direktør i Holland. Jesper arbejder i øjeblikket for KILROYtravels International A/S som kommerciel direktør. Hr. Briet udtaler videre: "Vi er glade for at byde Jesper Kjeldsgaard velkommen tilbage til Gouda, og vi er overbeviste om, at han vil kunne fortsætte den succesrige vækst i selskabet".