For fjerde år i træk glødede telefonerne, da et hold engagerede medarbejdere hos Gouda Rejseforsikring den 14. september 2011 donerede tre timer til at hjælpe Røde Kors med at hverve indsamlere til landsindsamlingen den 2. oktober.
For fjerde år i træk har medarbejdere hos Gouda Rejseforsikring valgt at hjælpe Røde Kors. Udstyret med headsets og telefoner i Goudas salgsafdeling gik jagten ind på indsamlere til landsindsamlingen.
”Vi er glade for, for fjerde år i træk, at kunne støtte Røde Kors ved at bruge vores salgsafdeling, og medarbejdere fra alle afdelinger støtter op om arrangementet med stort engagement. Vi arbejder til daglig på højtryk for at hjælpe danskere på rejser i hele verden, og er vant til at håndtere situationer af enhver art. Vi har også et tæt samarbejde med Røde Kors' kriseberedskab, som rykker ud sammen med os i akutte krisesituationer. Derfor er det oplagt for os at støtte Røde Kors’ omfattende arbejde med at uddele nødhjælp og genopbygge efter humanitære katastrofer,” fortæller salgs- og marketingchef Camilla Kjær Breilev.
”Vi er meget glade for de mange indsamlere, som medarbejderne fra Gouda Rejseforsikring har ringet hjem til vores indsamling. Hver indsamler gør en stor forskel. Og vi er meget taknemmelige for samarbejdet med Gouda, hvor de ansatte stiller deres arbejdskraft til rådighed for Røde Kors på denne måde. Det er en rigtig god model for, hvordan virksomheder kan støtte Røde Kors´ arbejde for verdens udsatte,” fortæller fundraisingchef Kenneth Ørhberg, Røde Kors.
Gouda gør en verden til forskel for Røde Kors
19. september 2011
3 timer doneret af et hold entusiastiske medarbejdere hos Gouda Rejseforsikring indbragte 92 indsamlere til Røde Kors.